...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Monday, March 22, 2010

~ Hmm ~


Errrrgggghhhhhh!! Amat bosan hari ni.. x tau knp.. Dahla hati ngh panas nih.. kenapa panas 2 x yah ar bgtau.. kang kate aku ni suka bkk cita plak.. hehe.. xperla, abaikan jer la k.. Hmm, aku nak keje, tp mcm lom nak lg.. cmne ni?? hehe.. bnyak dah twrn tp sume d tolak.. Bkn pe, xde sapa nak jaga nenek aku kat umah ni.. die 2 dahla nyanyok n dah tua.. kalo aku xde, saperla nak jg die.. Mak Abah aku plak dua2 keje n dua2 balik lewat ptg.. so, cmner?? nak cari org jaga nenek aku plak, xde sapa yg sggup.. yerla, nenek aku ni bnyak songeh skit.. degil plak 2.. org yg tahan sabar jer leh jaga.. maklong aku yg jaga nenek aku dulu pon leh kena tekanan darah tggi tau.. aku plak bl jg nenek aku nih, turun berat bdn aku.. ahahha... tp aku ikhlas jaga die.. aku syg nenek aku ni.. bkn x syg.. sb syg la aku jg die.. jz, kene bnyak bersabarlah... Myb ni ujian dr Yang maha Esa kan.. Ada hikmah d sebalik semua ini...

Cita sal keja lg, mmg kdg2 aku suka duk umah nih, x yah keje, nak bgn lmbt pon blh, tp kdg2 bosan gak dok umah.. tgk org lain leh pgg duit sndiri, aku jeles ar.. mane leh x jeles kan.. nak gak keje n pgg duit sndiri.. pastu nak kumpul duit nak kawin.. ahaha.. tp yg pnting, aku nak duit utk sara diri aku sndiri... x mo la pkai duit mak abah lg.. nak gak bls jasa die org kan.. tp bl la aku dpt nak g keje kan.. Hmm... Xperla, myb lps konvo nti derla rezki aku bekerja.. InsyaAllah.. Amin.. Doakan la aku d permudahkan segala urusan yer... ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...