...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Wednesday, March 17, 2010

~ Ular~

Alhamdulillah, nasib aku arini.. wlaopun duk masak kat dapur lama2, aku masih selamat dari patukan ular tedung yg telah bermaharaja lela kat bawah dapur gas.. Uhuhu... kalo x nth ade lg or x aku.. nasib baik mak aku prasan... uhuhu.. Yang aku plak elok2 jer dok dapur 2 lama2.. x de plak nak prasan de ular kat ctu.. huhu..

Dah 2 tb2 mak aku jerit ckp de ular kat dapur gas 2.. aku pe lg, gelak la sb mak aku jerit... ingatkan main2 upenyer btol.. dahla abah aku x de kat umah.. then, aku pon call ar abah aku, pastu adeke kwn abah aku call bomba,, mau x haru biru jd nyer.. yg ular ni pon satu, yg g masuk umah aku 2 kenapa.. g la jln2 tmpat lain.. kan da kene pukul smpai mati.. Kesian.. hehe.. Tp alhamdulillah semuanya slamat... Kalo x mau nyer ade yg msuk ICU sb KING COBRA ni.. Ish...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...