...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Monday, April 19, 2010

~ Kengkawan LG Akue Yg Agk Sengal ~

" Apakah Kamu tahu hubungan antara 2 biji mata kamu?
Mereka berkelip bersama,
bergerak bersama,
menangis bersama,
melihat bersama dan
tidur bersama malah
menutup pandangan terakhir pun bersama,
meskipun mereka tidak pernah melihat antara satu sama lain...
kecuali melalui cermin.....
persahabatan seharusnya seperti itu...
kehidupan akan kurang ceria tanpa sahabat............"



Ni Ruff.. Dak Lg yang paling berangan n perasan hensem.. Kalo x percaya, korang leh nilai sendiri dari cara die amik gambar 2 kn?? gila perasan.. eeeyarkkss!!.. perasan selebriti.. ahahaha.. Die ni dak Bintulu, Sarawak.. Tp brangan yg die ni dak KL.. haha.. Dlm LG, die ni agak rapat ar ngn Shuk n Yap (bf Kak Yam) tu.. Mana x nyer, dok satu umah, tido sekatil, mkn sepinggan.. ahahha.. ernm.. ape lg nak cita eah.. ha, die ni agak gila skit kot sb suka perasan yg die ni glamour n prasan la yg die ni mnjadi rebutan perempuan2 yg ada kat mana2 pon.. ahahaha..

Ni plak Shukri.. Mmber sekelas aku, n sekampung aku.. Huhu.. Agak rapat ar ngn dier nih.. Tp x la rapat sgt.. Kang rapat2, awek die marah aku plaks kan?? huhuhu...Shuk ni baik orgnyer n die slalu gak take care kat sesaper jer.. Termasuk la aku ni.. Hoho.. die suka soh aku jaga kesihatan diri.. hehe.. terharu aku.. haha.. Tp die ni agak gelabah skit n agak lurus bndul skit orgnyer.. wakakaka.. tipu pe pon die pcya.. Haha.. Aku agak rapat la ngn die ni sbg kawan LG.. Hdup LG!!! huhuhuhu...

Ni plak Mek Lin.. Huhu.. Die ni dak Kelantan.. Classmate aku merangkap gak roomate aku.. Huhu.. aku agak rapat ngn die dah last2 sem la.. Sblm ni biaser2 jer ngn dier.. xla rapat sgt.. Tp mkin lama mkin rapat bl kita org duk satu umah.. Die ni agak gila gak.. sama la ngn kak yam ngn si Ct kus 2..haha.. Suka sgt dgki aku.. x leh tgk aku sng skit, ada jer plan die ngn ct nk knekan aku.. hmpeh tol.. huhu.. Ada satu prangai dier yg sama ngn Ruff.. haha.. Die pon suka brangan kata die ni ayu lg cntik..hahha.. smpaikan ada satu mlm 2, die ni nak webcam ngn sorg mamat nih.. sggup bersolek mlm2 buta pkai mkeup.. ingatkan nak g mana, upanya nak control ayu jer.. dahla pkai lptop aku webcam tuh.. rosak akhlak laptop aku masa tu sb terjebak ke kancah hidup Lin yg brangan 2.. ahahaha.. wakakakka.. gila nya kawan.. pastu suka brangan amik pic sorg2.. sama la spesis ngn Ruff n siti sx.. hahhaa..

Ni plak Ct Kus.. ahaha.. die ni johor murtad sb lahir jer kat johor, tp beso kat kelantan n ckp kelantan.. huhu.. die ni satu geng n sekepala gak la ngn aku.. haha.. Agak jahat gak la, sama ngn Mek Lin 2 sb suka sgt dengki aku.. Cheh.. Kita org bnyak kngan bersama.. huhu,, kalo nak cita, smpai sok pon x habis..hehe. die suka kata aku ni penyabar.. sb 2 die suka dengki aku.. cheh... hmpeh nyer kawan.. haha.. ha, die ni single and available.. sape2 nak kenalan, silalah contack aku.. ahahhahha.. cnfirm pasni aku kene blasah.. wakakakka....

Ok, lastly, ni Kak Mary.. huhu.. kak yam.. gf si yap yang amatlah kuat cmburunya ..haha.. kwn2 baik pon die jeles tau.. so, jgn main2 ngn ini perempuan ha.. haha.. silap2 ari bln, leh jd musyh ketat die plaks.. wakaka.. kak yam ni kwn yg suka wat lawak mengong.. n yg agak tua la antara kami2 nih..Tp prangai stil cam bdk2 sb die suka sgt tdo ngn bntal busuk KEPAM die tu..ahahha...hahaha.. tp die ni sebaya la ngn Bf die si yap 2.. Ni pons satu, suka sgt mndgki aku.. Laki bini suka sgt dengki aku.. Sx die gelakkan aku, alamatnyer xreti bhnti smpai sok la gelak dier..ahahhaa...die ni pon kaki brangan sama mcm Ruff.. ahhahahaa... sama jer semua.. KAKI BERANGAN... LIN - RUFF - KAK YAM - SITI... SHUK jer yg baik..ahaaha...

Tp wlo pe pon, aku syg semuanya sb dah jd kwn aku slama aku kat UiTm nih.. Bnyak kngan bersama korang.. Thanks 4 being my friends...

6 comments:

missiezaslife.blogspot.com said...

kesian aku tgk kawan aku si Lin nih..ahaha.. brangan sokmo... np la aku de kwn gila cam die..ahahhaa

maryam said...

yunyun.. ooo.. bukan mahen ek ko mengata aku. siap ko nanti..

missiezaslife.blogspot.com said...

ahahahahha..lalallaa..ada kita kesah?? wakakakakka

tiemaryam said...

huhu..ko kata aku johor murtad erk?tapi ramai yg kata aku ni kelantan murtad coz banyak makanan2 kelantan yg aku tak makan...hakhak...takpela aku redha jer dgn ape yg ko describe ttg aku tuh...huhu

missiezaslife.blogspot.com said...

wakakakkka..mrh i ker syg?? huhuhu.. jgnla mrh yerk.. gurauan semata2..hohoho

tiemaryam said...

tak marah pon lah..huhu..i hepy jadi kawan u..very the penyabar n very the mualaf...huhu..tq yer sayang...:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...