...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Saturday, April 24, 2010

~Tik Tok Tik ~



Hmm.. as usual, arini hari yg xde keje sgt pon.. duk umah mcm biasa, wat rutin2 biaser.. X on9 sgt sb dah boring.. Mlm skit baru on9.. Dah 2 on jer FB de satu kejutan wat aku yg telah d suprisekan oleh Mel..
Ni la dak Mel nyer.. Huhu..

Hmpeh tol.. Die g bagi aku satu pic yg amat aku x suka n watkan aku geli n x sng duduk.. ish.. mengeremang bulu roma aku ni tgk.. time mandi ingat, time mkn ingat, time wat ape2 pon stil terbayang lagi.. smpaikan ngn muka2 aku ni pon aku trasa ada smthg yg mnggelikan n membuatkan bdn2 aku trasa gatal.. bak kata org, wat kerja semua x kena sb kan pic hampeh tu!! eeee..... geli...

Aku ni bknla penggeli sgt orgnyer.. yerla, mcm la aku x pnh tgk pic2 yg ngeri2 mcm org ptus kepala la, forensik bedah mayat la, mcm2 la, tp xderla smpai cmni.. Aku dahla x sua tgk bnda yg berlubang2, pastu bulat2 kecik.. mmg la aku trauma pastu.. ni trauma lg la ni.. Korang nak tau x pic pe yg d tnjukkan Mel td?? Pic breast pompuan yg berlubang n dalam 2 de parasit.. ulat.. aku geli weh.. ni pon mase mnaip ni bulu roma agu tegak berdiri mcm nak nyanyi lagu negaraku jer.. haha

Ha, mcm ni la bulu roma aku tgk berdiri.. haha

Tp kan, malangnyer aku x dpt bg korang tgk pic 2 sb aku dah delete.. haha.. xleh nak simpan weh, aku trauma.. Sumpah aku x suka ngn semua ni.. eee.... so, pasni jgnla ada sesaper yg bg aku pic2 yg berunsurkan lubang2 berbntuk bulat dalam kuantiti yg bnyak.. aku x leh tgk weh.. aku geli!!!.. eee.. dlm2 geli 2 plak,ada lg satu cita.. mase ngh tgk Fb de bnda yg kedua yg x di undang berlaku.. huaaaaa.. aku x suka bnda ni..

Aku terjumpa la Fb seorang makhluk tuhan ni.. Bdk skolah lama aku.. Bdk yg prnah mncatitkan sejarah hitam dlm diri aku.. haha.. Bdk yg psiko la pd aku sb die ni dhla prasan aku rmpas bf die, pastu blagak mcm die lg tua dr aku...padahal umo baru setahun jgung.. Cheh.. Pastu aku pon belek la profile die.. Hmm.. bnyak perubahan dah pd die.. Cntik dah dr dulu.. so, aku tb2 rasa x sdp hati nih.. yerla, tb2 rasa mcm kedudukan aku tergugat,.. bkn pasal pe, tkut la BF aku berpaling arah.. hahahaha... bodohnyer la aku sb fikir cmni.. mana x nyer, laki ni kan pntg nmpak dahi licin, plak 2 dak ni pon pnah mnjadi sejarah dlm hdup die dulu.. of coz la aku tkut cinta bputik smula.. Hmmm... Yuyun.. ape nak jd ngn ko ni.. Fikir bkn2..

Aku pon ngadu la kat member baik aku si Lin.. Lin bnyak la bg nasihat kat aku tntg pe yg sdg aku alami skrg.. Huhu.. Tq la Mek Lin oi.. Wa cyg lu beb.. Huhu.. kalo xde u, kat saper la i nak mngadu.. huhu.. skurg2nyer lega skit hati aku ni.. hehe.. Tq kwn.. huhu..

myspace layouts
Hug n Kiss 4 u Mek Lin.. Hehe




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...