...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Monday, May 3, 2010

~Realiti kehidupan~

Lately ni rasa xsihat.. mmg smnjak 1 bln ni pnyakit aku menjadi semula.. pening kepala rasa nak pecah, badan aku lemah, pinggang aku sakit, aku kurang darah, tapak tgn aku putih pucat, berat bdn aku turun 4kg.. Ya Allah, berikanlah aku kesihatan...

Mak abah aku dah marah2 suh g hospital semula, smbung cek up kat HUKM..Tp aku degil.. Ntahla, xde smangat.. skrg smgt aku kurang.. Aku xrasa org yg aku syg, dkt ngn aku.. Kdg2 bila iman kurang d hati, trasa mcm lbih baik mati drpd hidup.. Nauzubillah.. Aku masih ada iman.. Ampunkan aku wahai Tuhan..

7 comments:

tiemaryam said...

Sabar dear...walau apa pun hidup lif emust go on ok...be patient..know u can do it..

ieza_1327 said...

Tq syg... ;) .. doakan aku sntiasa sihat2 yer.. miss u lots

FIRAHAN-NURNAZRI said...

kak ieza ok tak??? jangan macam ni. utamakan kesihatan tau. ikut cakap family pergi buat check up ya..

tak apalah jika orang yang kita sayang tu tak ada dekat dengan kita , sekurang-kurangnya semangat dia ada dengan kita.

miss ieza - miss yuyun - miss mas said...

Fyra :: akk ok la stakat ni.. Tp skrg tknan darah mmg endah.. smlm pon pitam jap.. Nak g chehck up leh, tp pe je yg dr leh wat?? msuk air, bg ubat.. uwa.. x suka ubat..

InsyaAllah if die bg smngat 2 kat akk, tp if die xnk kongsi smgt 2 pd akk, cmner??

FIRAHAN-NURNAZRI said...

kak ieza. kalau dia tak bagi semangat kak akak, akak belasah je dia.hehehehe =)
jaga diri tau !!!

Nash_azrai said...

semangat datang dari diri sendiri, tetapi memerlukan orang lain utk mendorong semangat tu...

Nash_Azrai said...

Lupe plak nk wish... smoga sihat2 slalu~! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...