...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Friday, July 2, 2010

~ AwaRd~ (*-*)

First time dapat award !!! Memang TERKEJUT sangat... huhhuh ;p ..Tp award yg pertama ni lmbt buat..sorry yer cik MashatiQah !!! Tq sangat2 sebab bagi award ini pada diri ku... hehe..*sob...sob... (terharu).. ;p ..Ok..ok.. Jom kita terus ke award.. Nak tau x aku dapat award ape?? jeng..jeng.. jeng..

The cutest blog ever!
Bestnyer dapat award, tp kene wat entry plak pasal award ni.. aiseh... hehehe
1.Kena wat entri psl award ni :
i ngah wat la ni.. ;)

2.Cerita camne usaha korang menceriakan blog korang :
Ermm.. i selalu explore internet n tgk blog2 org lain.. nak + idea..hehe

3. Tulis 5 perkataan menggambarkan dri anda
blogger-emoticon.blogspot.com
~ Agak peramah
~ Penyayang
~Agak cool tp kadang2 cool tu tergugat gak.. hehe
~Penyabar (selagi boleh bersabar ;p)
~ Suka perfume

4. tag kawan yg ptut trima award nih:

4 jer cukuplah eah.. huhu

Ni lak second award... aiseh.. glamour tu.. hahahah ;p

Beautiful blog award..
1.Ucap terima kasih kpd pemberi award:
Terima kasih yer cik mashatiQah.. Saya sayang kamoo.. huhu ;p

2.Bg kpd 15 blogger yg len:
seriously 15??
diskaun ek,4 jek okehh
nama dah wat dah.. yang kat atas tadi.. hehe ;p

3. 7 perkara ttg dri nih
aiseh.. tadi mcm dah bgtau dah.. xperla, watlagi.. hehe
~suka tido
~suka minyak kapak
~suka baby
~sayang Bf (Mohd Izwan)..hehe
~bertanggungjawab
~suka sesuatu yang mencabar
~ saya sayang abah, emak, kakak, adik n semua yang sayang saya!!!!

OKEH, TU JER UTK AWARD INI.. TQ SX LAGI KEPADAPEMBERI AWARD INI YER...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...