...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Friday, July 2, 2010

~ TeRkEnAnG & TeRiNgAt~

Aku yang sedang menunggu putera idamanku .. Cheewah.. hahha

ON THE NIGHT LIKE THIS


On the night like this
There's so many things I want to tell you
On the night like this
There's so many things I want to show you

Cause when you're around
I feel safe and warm
Cause when you're around
I can fall in love every day

In the case like this
There are a thousand good reasons
I want you to stay...


Rindu sangat kat si dia.. Sayang sangat pada si dia.. Sekarang tinggal aku keseorangan kesunyian sebab die dah balik shah alam.. Tapi x perla,aku redha sebab die pergi sana pon untuk menuntut ilmu.. Aku harap die berjaya dalam apa-apa pun yang diceburinya...

Cuti semester yang lepas, walau kami dekat tapi kami xselalu jumpa.. Dia kerja.. Aku pula sibuk d rumah.. Tapi ada lah kami berjumpa untuk melepaskan rindu yang telah lama tersimpan di hati.. Kami menonton wayang bersama, pergi rumah kenduri kawan kami bersama dan macam2 yang kami dapat tinggalkan kenangan bersama.. Termasuk lagu ini... ;).. Die nyanyikan lagu ini untuk aku,aku nyanyikan lagu ini untuk dier dan kami berangan sekejap konon2nyer kami di taman bunga sedangkan kami masa tu di dalam kereta.. hahha.. Sengal kan? xperla, walau apepon,aku happy dapat bersama dengannya.. ok la, ngntuk sangat dah.. Jam pun dah menunjukkan pukul 2.39a.m.... Ok, salam mesra dariku....

2 comments:

::m!SS edURA hanUM:: said...

wah...wahhh
siap nyanyi tue
nsb baik english song.kalau hindustan tadi.....leh jadi pengantin kajol and shah rukh khan nie =)

miss ieza - miss yuyun - miss mas said...

ahahaha.. huhuhu
nanyi saje2 jer.. suka2... ;)
tau xper.. kalo lagu hindustan, dah berangan dah g golek2 kat taman bunga.. huhu.. ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...