...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Thursday, August 5, 2010

~ Aku hamba yang Lemah ~



Hmmm....

Aku rasa minggu ini minggu yang paling bosan, boring dan macam2 lagi lah.. Aku x tau kenapa dengan aku sekarang... Aku rasa aku ni macam orang sakit jiwa pon ada.. Kejap aku suka, kejap aku sedih, kejap aku marah-marah, kejap aku tension & macam2 lagi lah.. Hmm.. Kenapa ya?? maybe sebab aku dah terlalu lama kat rumah?? sebab aku dah lama x kerja? sebab aku dah lama tak jumpa bf aku & jalan2 dengan die?? or sebab aku dah lama x mengabdikan diri pada yang Maha Esa???

Hmm, semua ni puncanya dari diri aku sendiri... Bukan salah sesiapa pon... kalu dulu, aku rasa, aku selalu mengaji, aku selalu solat hajat, aku selalu bermuhasabah diri sebelum tido.. Dulu aku rasa aku seorang yang penyabar, aku seorang yang lembut hati, aku seorang yang selalu gembira.. Tapi sekarang, jiwa aku selalu kusut.. mungkin terlalu banyak dosaku padaMU Ya Allah.. Ampunilah diri ku ini.. Aku leka dan lalai dengan Mu Ya Allah... ;(.. Sesungguhnya aku hamba yang kerdil di sisi Mu...


2 comments:

Miera said...

Semoga terus tabah!
Penghijrahan tu bakal memotivasikan kita.
Bersyukur kerana KESEDARAN itu ada..
Cheerio~

miss ieza - miss yuyun - miss mas said...

Baek... Tq cik amirah.. hehe.. rupanya ada pembaca dlm senyap.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...