...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Tuesday, February 15, 2011

~ Kisah aKu & DiA ~

 

busyukMy Teman ketika susah & senang..

15.02.2011

~ Kenapa rasa sayang ini makin menebal dalam diri aku pada engkau??

~ Kenapa engkau yang aku pilih sebagai temanku sekarang???

~ Apa yang kau pandang dalam diri aku yang membuatkan kau bersamaku sehingga sekarang???

~ Adakah aku sudah sempurna untukmu???

~ Adakah kau merupakan j0dohku kelak???

~ Yang pasti, engkau adalah insan yang memahami diriku lebih dari diriku sendiri… Engkau banyak menundukkan eg0mu demi diriku.. Engkau juga yang banyak mengajarku erti kasih sayang sesama manusia.. Engkau juga bukanlah seorang yang jahil terhadap agama..

~ Aku harap, kau j0d0hku.. kau dijadikan untuk aku.. Ya Allah, tetapkanlah hubungan kami.. Berkatilah hubungan kami ini dan jadikan dia jodohku dunia dan akhirat.. Moga dia menjadi pembimbing dan ketua dalam keluargaku kelak serta menjadi imam dalam s0latku.. Amin…

~ Terima kasih sayang kerana kau sentiasa ADA untukku..❤

 

 

2 comments:

Fieda said...

sayunya......insyaalah kak fieda doakan semoga si Dia adalah jodoh yg terbaik buat fieza..

KatANoTA said...

wan seorang kawan yang baik dan juga kwn yg sgt memahami..dia sgt sesuai dengan mas.. semoga korg bdua bahagia k.. insyaallah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...