...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Thursday, June 23, 2011

“Nobody” versi Melayu?

 

Hahahhaha.. macam-macamla.. Korea ada, Inggeris ada, Melayu pon nak jugak? hihihi.. Tak apalah, sebab kita kan pelbagai bangsa di dunia ni.. So, tak payah nak kusut-kusutkan kepala nak kutuk apa yang budak ni dah buat dengan lagu ni. Hehehe..

Kita enjoy jela ea.. Dengar je.. Kalau nak ketawa, ketawa sorang-sorang.. Terapi minda dengan ketawa. hehehe..

Peace yoo.. hihihi..

 

“Tak mau yang lain, yang lain selain kamu…” Heheheh

 

0059615d2eb6d903717bcd6c6d8cd831

1 comment:

Anonymous said...

better version ni aku jukpa kat youtube hari tu - http://www.youtube.com/watch?v=xb8Ct0-QkLA&feature=plcp&context=C4b7f2cdVDvjVQa1PpcFO-NmieBhZjzpffYmzpQHZRkWhmVbE_Jkk%3D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...