...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Thursday, October 6, 2011

Duka dalam suka..

 

ܓ  Dalam duka, ada sukanya…

Setiap yang berlaku mesti ada hikmahnya…

Allah Maha Mengetahui…

WalaupOn hari ini aku dikhabarkan berita buruk, namun Allah masih memberikan aku sebuah senyuman lagi…

Dengan adanya dia disamping aku, aku masih mampu tersenyum walaupOn diriku dalam kesakitan…

Terima kasih Ya Allah kerana telah menemukan aku dengannya…

Ku mOhOn kepadamu, Kau berikanlah aku kemudahan dan kesenangan untuk aku menempah hidup bersamanya kelak…

Permudahkan jOdoh kami Ya Allah…

Aku x mahu yang lain, selain dia… ܓ

 

P/S .:. Terima Kasih yang tidak terhingga kepadamu… Always lOving u…

0059615d2eb6d903717bcd6c6d8cd831

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...