...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Sunday, October 30, 2011

R.I.N.D.U

 

Mata mengentuk, tapi mata tetap tak nak lelap.. Kenapa yer??

Badan penat, tapi dah rehat pon x Ok lagi… Kenapa yer???

Kepala pening, tapi dah makan ubat pOn masih tak Ok… Kenapa yer????

Tiba-tiba hati ni berkata-kata.. nak tau sebabnyer????

Akal aku PoN menjawab, nak… nak…nak!!!

Hati pOn cakap.. SEBAB KAU RUNDU akan dia!! dia!! dan dia!!!

Akal bertanya lagi.. siapa? siapa? siapa??

Hati pon jawab… dia insan yang kau selalu marah, selalu bergaduh, selalu bertekak, sedangkan kau tahu yang kau sayangkan dia.. rindukan dia dan memerlukan dia setiap masa..

Hurrmmmmmmm…. I mIsS U.. Crying face

3

2

page

 

p/s :: Harap sangat yang dia merupakan jOdOh yang terbaik buat aku.. Harap juga yang kami akan tetap bersama sehingga ke akhir hayat.. aku akan menjadi suri kepadanya dan ibu kepada anak-anaknya.. dia akan menjadi imam kepada keluargaku dan akan menjadi ayah kepada anak-anakku.. Amin… Hanya kepadamu ya Allah, aku bermOhoN.. Red heart

fOr yOu my LoVer MOHD IZWAN ABD HALIM

 

Red heartAku ingin menjadi mimpi indahRed heart
Dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu
Yang mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuh
Tanpa dirimu
Oh... Karena hati tlah letih
Aku ingin menjadi sesuatu
Yang slalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa aku
Selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu
Merantai hati
Oh... Bayangmu seakan-akan
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada
Oh...
Hanya dirimu
Yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu
Aku merasa hilang... dan sepi
Dan sepi...
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada
Selalu ada...
Kau selalu ada...
Selalu ada...
Kau selalu ada...
Red heartSya... na na na...Red heart

0059615d2eb6d903717bcd6c6d8cd831

2 comments:

KatANoTA said...

sabar ye mas..insyaallah..nanti korg bersama akhirnya.. doakan yg terbaik buat korg.. so sweet post mas ni heheh wan adalah terbaik utk mas..sayang korg berdua ;)

~miss ieza~ said...

Tq Ijat.. Ijat banyak memahami keadaan Mas ngn Wan.. bersyukur sgt cOz Mas ngn Wan ada kawan mcm Ijat. Tq Ijat.. :) mOga penantian ini akan berakhir dengan kegembiraan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...