...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Monday, November 14, 2011

KeLirU

Sekejap ketawa, sekejap termenung panjang, sekejap lagi menangis tanpa sebab… Yang pastinya aku ketawa dalam tangisan…


~ serabut

~ pening

~ keliru

~ dilema


Hurrmmm.. * tak baik mengeluh.. Tapi nak buat macam mana? semua perasaan tu ada pada aku sekarang.. Kadang-kadang terasa diri ini begitu bOdOh.. Entahlah….

Keliru dengan perasaan sendiri… Terlalu banyak kenangan bersama.. 7 tahun satu jangka masa yang agak panjang bagiku… Terlalu banyak kenangan… terlalu banyak cerita disebalik semuanya yang berlaku…

Sekarang aku bingung dengan perasaan sendiri… Susah untuk aku cOretkan disini… Mungkin aku patut menyimpannya sendiri… Tapi, mampukah aku???

Harapan aku hanya satu, mOga Allah memberikan petunjuk kepada diriku ini… Aku hanya mengharapkan yang terbaik darimu Ya Allah… Padamu sahaja aku memOhOn pertOlOngan…

DSC_0603

Dahulu kita tidak pernah mengenali antara satu sama lain,

aku hanya dengan duniaku dan kau dengan duniamu,

tapi aku sudah cukup megenali dirimu daripada teman-temanku,

sehingga tiba satu saat, kita dipertemukan bersama,

malah hubungan yang tiada apa-apa pada mulanya bertukar menjadi satu hubungan yang serius,

kan dan aku bersama….


kau dan aku bersama menyulam kasih,

kasih yang sebenarnya telah lama hilang dalam diriku suatu ketika dahulu,

namun dengan kehadiranmu membuatkan diriku kembali terisi,

semakin hari aku dapat merasakan kau adalah insan yang memang telah dijanjikan Oleh Allah untukku,

dan itu juga merupakn doakau pada yang maha Esa…


Tapi, bumi mana yang tidak ditimpa hujan?

kasih yang kurasakan utuh untukmu menjadi semakin lOnggar,

malah tali yang dahulunya erat sudah semakin rapuh dek kerana ada air yang sentiasa menitis membasahinya,

ku cuba menggantikan tali tersebut dengan tali yang baru agar diriku boleh membuat simpulan tali yang baru,


tapi….. hurmmm….

Hanya Allah yang tahu…


Tali yang lama tak sama dengan tali yang baru…

Kaca yang terhempas tidak bOleh dicantumkan semula dengan baik walaupun dengan menggunakann gam termahal,

Jadi, hanya masa yang akan menentukan segala-galanya

mOga hari esok lebih baik daripada hari ini dan hari-hari sebelumnya….Broken heart



.:. Ya Allah, bantulah hambanu ini… Hanya

padamu aku bermOhOn… Amin….

DSC_0318

i miss u Marissa Nursufiah… Isya je yang bOleh buat ibu tersenyum dan ketawa… Ibu sayang isya…


0059615d2eb6d903717bcd6c6d8cd831

1 comment:

KatANoTA said...

Mas..sedih n terharu pon ada ijat baca tulisan ni.. ijat faham.. jodoh korg terlalu kuat k.. seperti apa yang ijat kata dulu.. korang berdua saling memerlukan, saling sayang.. mas ngan dia jangan putus asa atas dugaan yg terjadi dekat korg..tu kuatkan lagi kasih kamu berdua. ijat tak nak tengok wan n mas ada masalah k.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...