...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Tuesday, December 20, 2011

HanYa maHu KamU

1 (7)

Aku tak minta yang SOLEH, cOz aku pun tak lah SOLEHAH sangat...

Aku tak minta yang bergelar USTAZ, sebab aku lagi jauh untuk bergelar USTAZAH...

Aku nak minta yang KAYA, aku pun BUKAN KAYA SANGAT, hanya sekadar ada apa yang ada...

Aku nak minta yang HANDSOME, aku pOn tak la CANTIK  sangat, sekadar hamba sesempurna kejadian yang ALLAH ciptakan...

… Aku nak minta yang BERPANGKAT TINGGI, aku pula hanya seorang yang MAKAN GAJI...

Cukuplah sekadar yg MEMAHAMI dan MENERIMA aku seadanya ...

Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan mengamalkannya serta sama-sama mencari jalan ke SYURGA apabila masjid di bina...

Cukuplah yang sama-sama saling MEMBANTU dalam susah dan senang mengharungi lautan dunia... =)

 

p/s : Cinta kerana Allah adalah cinta yang akan kekal abadi… Moga Allah memberikan jOdOh yang terbaik buatku dan mOga dia lah yang terbaik itu… Amin… Red rose

0059615d2eb6d903717bcd6c6d8cd831

1 comment:

KatANoTA said...

Amin... insyaallah mas, jodoh itu ada. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...