...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Sunday, December 18, 2011

Kebesaran Allah

 

Allahuakhbar… Aku memang xsuke semut n geli gila tengOk semut yang banyak…eeeeee.. sangat geli and memang la bulu tengkuk ni mengeremang habis la… Tapi bila tengOk gambar semut ni, terasa lain plak… Sikit pOn x rasa geli cOz perasaan lain plak yang datang…

Rasa kagum dan tak tau apa nak cakap… Allah maha berkuasa atas segalanya… Cuba la tengOk gambar tu… Cantik kan? hihihi.. Apa-apa pun, setiap kejadian di atas bumi Allah ini ada maksud tersirat dan tersurat…

coloured-ants2

 

coloured-ants1

 

coloured-ants3

 

p/s : harap lepas ni dapat lah tengOk semut macam ni depan mata… x nak semut yang hitam dan menggelikan… Baru sejuk sikit mata memandang. hehehhe.. Smile

0059615d2eb6d903717bcd6c6d8cd831

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...