...SeLaMaT DaTaNg Ke BlOg MisS IeZa... bLoG iNi HaNyaLaH nUKiLaN bIaSa... MaNa Yg BaIk HaRaP dIjAdIkAn TauLaDan & Yg BuRuK dIjaDiKaN SeMpAdAn...

Followers

Tuesday, December 13, 2011

Ombak Rindu

OsT OmBaK RiNdU bY HaFiZ & AdiRa

Adira :
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


Hafiz :
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku


Hafiz :
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung


Adira :
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia di hatiku


Hafiz & Adira :
Hanya mampu berserah
Moga cahaya di penanti


Adira:
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya


Hafiz:
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

 

Red roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed roseRed rose

 

Fuhhh.. suka gila dengan lagu ni sekarang.. Asyik ulang dengar je… Hehhehe… Cerita “ombak rindu” dalam novel memang sangat best. Aku ingat lagi, time aku baca novel ni aku kat SekOlah Teknik Kluang. Aku baca masa hari Sabtu dalam dOrm.. Sehari je beb aku baca cita ni… Memang tak bOleh nak buat kerja lain wa cakap sama lu.. MELEKAT je mata aku kat nOvel tu… Sampaikan lunch and minum petang pOn aku x pergi tau.. Padahal selalunyer aku lah orang yang paling rajin turun dewan makan. Hihihih..

Walaupun Novel die best and wat aku menitiskan air mata, *hihihihihi, Movie die pOn x mengecewakan aku gak la… Memanglah bukan 100% sama macam dalam novel, tapi OK what? Wat aku menangis, wat aku sedih tau… Tak kiralah orang nak cakap pe pOn kat cerita ni… Lain orang lainlah pendapat die kan.. Mana yang suke, akan suke. Yang x suke, bOleh blah. hehehhe

Ye ar, aku nyampah kOt kat budak pOmpuan yang duk sebelah aku time dalam wayang. Macam-macam die dOk ulas. Bising je… Kalau nak bercerita ke, nak mengulas ke, sila la keluar panggung…. Ish, nasib baik ada buah ahti duk sebelah kan… sejuk sikit hati ni… Hhahahhaa…

Ok la, pada gadis-gadis yang agak jiwang dan berhati lembut macam aku ni ha, ( poyO  je kan ) kOrang try la tengOk cita ni eah… Hihihihihi… Cuba menghayati watak Maya Karin & Lisa Surihani tu, cOnfirm meleleh wa cakap sama lu.. hihhihihi…

Nyte u ols… Red heart

p/s .:. Harap dapat suami yang bertanggungjawab dan menerima aku seadanya nanti… Amin…

 

DSC_0841       CoMinG SoOn : Ombak Rindu II … Smile with tongue out

 

0059615d2eb6d903717bcd6c6d8cd831

 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...